Posted in Մաթեմատիկա

Լրացուցիչ տնային աշխատանք

1.

1) 30×6=180

Պատ՝. 180

2) 315:45=7

Պատ՝. 7 ժամում

3) 600:30=20

Պատ՝. 20 ժամում

4)600:45=13 (20 ր.)

Պատ՝.13 ժամ 20ր.

5)

Պատ՝. 315 կմ

6)

Պատ՝. 9 ժամ

7)

Պատ՝. 270 կմ

8)

Պատ՝. 420կմ

9)

Պատ՝. 1/3 մասը

10)

Պատ՝. 9 ժամ 20 րոպե

Posted in Գրականություն,խոսքի մշակույթ

Ավ. Իսահակյան «Համբերանքի չիբուխը»

Ընթերցի՛ր Ավ․ Իսահակյանի «Համբերանքի չիբուխը» պատմվածքը։

Ինչպիսի՞ն էր Օհան-ամու կերպարը։ Կարող ես նկարել նրան՝ ըստ քո պատկերացումների։
Դուրս գրի՛ր հատվածներ, որոնք քեզ համար հետաքրքիր էին, ասելիք, խորհուրդ ունեին։

 

1.Ինչի՞ մասին է ստեղծագործությունը:

Իմ կարծիքով այս պատմավածքը  պայքարելու մասին էր: Նաև շատ հետաքրքիր է և իմաստ արտահայտող:

2.Նկարագրի՛ր պատմվածքի հերոսներին։ Ինչպիսի՞ն էր Օհան-ամու կերպարը։ Կարող ես նկարել նրան՝ ըստ քո պատկերացումների։

Օհան-ամին ձյունապատ, ձյունափառ, ճերմակած մազերով, պինդ ոտքերով, կանաչ աչքերով ծերունի էր։ Օհան-ամու կինը  կարմրոտ այտերով, դարչնագույն մազերով, շականակաերանգ աչքերով կին էր։ Մխոն երիտասարդ տղա էր, գեղեցիկ և հրաշալի կապուտաչյա աչքերով, շագանակագույն մազերով, փոքրիկ ճակատով, խոշոր քթով էր։

3.Դուրս գրի՛ր հատվածներ, որոնք քեզ համար հետաքրքիր էին, ասելիք, խորհուրդ ունեին։

— Ես չար բան սիրող չեմ, կռիվ ուզող էլ մարդ չեմ. ու վիճակիցս էլ շա՜տ գոհ եմ։ Էս ջաղացը, էս կտոր հողը շատ է ինձի համար։ Աշխարքը որ բաժնեն, կարելի է էսքանն էլ ինձի չհասնի։ Էնքա՜ն մարդիկ կան–անտուն, անհող, ետնյալ աղքատ…
— Է՜յ գիտի, Միրզա Մեհդի, ականջդ կանչե՝ թե որ ողջ ես. թե էն է՝ պառկել ես հողի տակ, տղերքդ ողջ ըլնեն։ Էսպես մեկ տաղ կերգեր բանտի մեջ, երկու տարի միալար։ Էդ տաղի խոսքերը մտքիս մեջ տպվել են։ Քսան տարի է՝ ամեն օր կըսեմ ինձ ու ինձ։
Կանաչ դաշտի պարզ հոլիկը
Շահի ոսկե քյոշքից լավ է,
Քրտինքովդ կերած հացը
Սուլթանների ճաշից լավ է։
Շահիրների մուղամներից
Քամու ազատ շունչը լավ է։
Հարուստ, հպարտ ախպորիցդ
Սրտամոտ օտարը լավ է։
— Լավ խոսքեր են, — ասացի ես, — բայց ո՞վ էր Միրզա Մեհդին։
— Էն աճամ էր։ Իմ տարիքիս մարդ էր։ Կեղծ փող էին գտել քովը, բերել կոխել էին բանտը։ Երկու տարի իրար հետ շա՜տ սիրով ապրանք, կողք-կողքի, մեկ ամանից էինք ուտում։ Իմ ու քու չունեինք։ Չգիտեմ՝ մեղավոր էր, թե փորձանքի մեջ ընկած.— բանտում բռնված մեկը չկա, որ իրան մեղավոր հաշվե, ամեն մարդ իրան արդար, անմեղ է հաշվում.— բայց ազնիվ, պատվական մարդ էր, իմաստուն մարդ էր, խելքի ծով. շա՜տ երևելի խոսքեր ուներ։
Կնստեր թախտի վրա, չիբուխը կքաշեր միալար ու կըսեր.— «քաշենք համբերանքի չիբուխը մինչև ազատության դուռը բացվի» ։ Ես էլ նրանից սովորեցի էդ խոսքը, ես էլ կքաշեմ հիմի համբերանքի չիբուխը՝ մինչև…